Fri fragt over 925 kr.
Højt serviceniveau
Bredt udvalg
Hurtig levering

Handelsbetingelser

Renas Facilitystore Aps - shoppen drives af:
 
Renas Facilitystore Aps
Østerbro 28
5000 Odense C
Tlf.: 70 23 93 93
Cvr. nr. 34 04 64 17
 
Du kan bestille varer til levering på alle brofaste destinationer i Danmark.
 
Vi tager imod følgende korttyper:
Dankort, Visa-Dankort
 

Priser

Alle priser angivet på Renas Facilitystore er eksklusiv moms.
 

Fortrydelseret

Der er 14 dages fortrydelsesret. Fortryder du dit køb, skal varerne returneres til Renas Facilitystore (se adresse detaljer øverst på siden). Kunden/du betaler selv fragt omkostninger. Varer, som returneres, skal være væsentligt i samme stand som ved modtagelsen og skal desuden være i den originale emballage. Varer tages kun retur efter forudgående aftale.
 

Reklamation

Som forbruger har du 2 års reklamationsret gældende fra den dag varen modtages. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation. Dette forudsætter naturligvis, at reklamationen er berettiget.
 
Hvis varen er defekt, transportskadet, eller hvis vi har leveret en forkert vare, bedes du hurtigst muligt og indenfor rimelig tid kontakte os på telefon 70 23 93 93. Alternativt kan du maile til os: info@facilitystore.dk
 
 

Leveringstid

Vi leverer indenfor 1-4 hverdage ved ordreafgivelse før kl. 10.00 mandag til fredag hvis det ikke er en skaffevarer.
 
Forsendelse af ordrer varetages af de udbydere, Renas Facilitystore har indgået aftale med.
 

Leveringstidspunkt, risiko for varerne og transportør

Levering af varer anses for udført, når køber har modtaget varen. Risikoen for købte varer overgår til køber på leveringstidspunktet.
 

Forbehold ...

Der tages forbehold for tryk-/tastefejl samt for udgåede og udsolgte varer.
 

Persondatapolitik

Renas Facilitystore Aps anvender logstatistik for at danne et billede af, hvor mange besøgende, der er på websitet. Logstatistik registrerer hver gang en bruger går ind på vores website, men opsamler ingen informationer om den enkelte bruger.
 
Når en kunde bestiller varer hos Renas Facilitystore, skal følgende indtastes: Navn, adresse, e-mail og telefonnummer. Disse oplysninger bruges først og fremmest til at få afsendt varen til kunden, men hvis der, mod forventning, skulle opstå problemer, bruges oplysningerne også til at kunne få fat på kunden.
 
Renas Facilitystore Aps er den dataansvarlige og opbevarer de registrerede oplysninger i 5 år, iflg. bogføringsloven. Ingen oplysninger bliver videregivet til tredjemand.
 
Personoplysninger bliver ikke opbevaret krypteret, ej heller bliver de transmitteret krypteret (gælder dog ikke kreditkortoplysninger).
 
Som registreret har du altid mulighed for indsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven. Se endvidere vores privatlivspolitik - klik her.

Yderligere information omkring persondatapolitik fra vores samarbejdspartner, kan ses her.

Sådan handler du online

Hvordan finder jeg lettest det produkt, jeg leder efter?
Når du har klikket dig ind på et bestemt produkt eksempelvis fra produktkategorien i menuen i venstre side "lægges" produktet i "indkøbskurven" ved at klikke på ”bestil”. FIndes produktet i flere varianter, vælger du den ønskede variant.
 

Indkøbskurven

På forsiden nederst til venstre kan du hele tiden følge med i, hvor meget du har bestilt og se bestillingens samlede beløb.
Endvidere indeholder indkøbskurven 3 andre funktioner:
”Vis kurv” – Her kan du hele tiden få vist, hvad du har lagt i vognen.
”Slet” – Har du fortrudt, kan du med denne funktion slette dele - eller hele vognes indhold. Derefter kan du starte forfra.
”Køb” – Du er nu klar til at sende bestillingen, og skal indtaste dine personlige oplysninger.
 

Personlige oplysninger

Udfyld felterne med navn, adresse, telefon samt e-mail. Ønskes varerne leveret til en anden adresse, skal du indtaste dette i den hertil egnede formular. Har du nogle bemærkninger, ris eller ros, kan dette skrives i feltet notat.
 

Betalingsformer

Du skal nu vælge, hvordan du ønsker din bestilling tilsendt. Du kan betale med Dankort & Visa-Dankort. Bestillingen bliver automatisk sendt, når betalingsformen er valgt.
 

Ordrebekræftelese

Straks efter at bestillingen er gennemført, fremsendes automatisk en ordrebekræftelse til den mail adresse, som er indtastet ved ordreafgivelsen. Samtidig med dette registrerer vi din bestilling. Ordrebekræftelsen indeholder et ordrenummer & oplysninger om pris, fragt og leveringsadresse. Udskriv gerne kvitteringen til evt. senere brug.
 
Effektuering af forsendelser:

Ved betaling med BETALINGSKORT effektureres ordren så snart ordren modtages
 
Har du spørgsmål til ovenstående, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon : 70 23 93 93 - eller mail: info@facilitystore.dk